wonderful



Jag måste bara säga hur glad jag är just nu.
Jag känner verkligen att livet och styrkan har hittat tillbaka till min kropp=) För första dagen på ca två veckor.
Det är underbart, UNDERBART! 



Känner mig mer levande än någonsin. Tror det var mycket kärlek i tårtan som Johanna kom med igår. Det var helt klart den som gjorde susen kan jag tro=) Här har jag gått och ätit supernyttig mate hela tiden, men det saknades den lilla extra kryddan som tydligen var kladdkaka,haha. 
Karlsson på taket åt ju godis när han var sjuk och blev frisk av det, så då blev säkert jag det också;)
Nja, men god var den hur som helst!

Såå himla härligt att vara tillbaka och känna mig som jag brukar. Wow!
Nu ska jag iväg till jobbet. Ska bli såå kul=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0