VÅR



Det fins bara ett ord att säga idag - VÅR!
Denna eminenta årstid har tagit stormtag i Oslo. Den smälta snön rinner nerför backarna i små rännilar och på träden börjar knopparna skymta. För första gången kände jag en VARM vind imorse när jag gick till jobbet. Då var klockan halv sju och ändå blåste det varmt. Då vet man att våren är här. 

Snart kommer säkert fönstrena till lägenheter och hus öppnas och musik strömma ut genom dem. Det är mitt bästa vårtecken=)

På AkerBrygge äter de flesta sin lunch ute i solen nu. Det är supervarmt vid vattnet faktiskt. Solen gassar på och alla blir lite trevligare. Så upplever jag det hur som helst.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0