Vad har hänt?



Vad har hänt? Kan man undra.
Sammanfatntingen lyder:


Jag har haft en mysig helg, jobbat för glatta livet och sedan haft det gott. 
Idag, inte lika kul. Spydde på jobbet precis efter att jag var färdig coh skulle gå hem=(
Kunde inte gå därifrån på över en timma, för vågade inte riskera att kasta upp på bussen hem. 
Var precis att det gick bra. Äntligen framme nu!
Ska bara ta det lugnt ikväll alltså. Mår inte bra, men tror det blir bra igen till imorgon=) 

Kör stenhårt på "the secret". Har egentligen mått illa sedan i lördags, men har klarat mig hittils så lite funkar det allt=)  Jag bestämmer mig för att jag ska må bra igen imorgon. -"Se mig gör det", som Maria Montazami sa=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0