Today



Wieehoo! Vilken morgon!
Efter en snabb grötfrukost tog jag mig till NRK-huset och P4`s morgonsändning.
Först höll jag på att inte komma in ens en gång, men hade ett nummer till en av programledarna så allt löste sig snabbt.

Som jag tänkte mig var det ett jättemysigt gäng som sände.

Där satt en norsk tekniker i sverigekeps och åt banan, och tre härliga programledare fans på plats i studion.
Gillade allihopa. De var så lätta att prata med också! I love! Jag had everkligen skitkul!

Lyssnade på hur min medverkan blev när jag kom till Emmeline eferåt. och jag tyckte jag lät väldigt bra och svarade bra på frågorna. Kände mig väldigt bekväm i situationen och det märks tror jag. Skönt att slippa vara nervös.


Efter min medverkan var slut hängde jag kvar lite i studio 74 med radiogänget. Sedan begav jag mig till Emmeline och hälsade på henne innan jag skulle iväg till jobbet.
Tyvär hände lite oförutsädda saker hos henne, t.ex som att jag svimmade. Så fick skjuta upp jobbandet till klockan fyra i eftermiddag.
Tur det gick! Som sagt, det är tur det fins de som tar han om en när man inte är på topp=))


Har du också lust att höra på min stund i "rampljuset"? Du kan bara kopiera denna lilla text på din webbläsare och kolla in själv=) Kika in på  http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=972&artikel=4378268


Kanske inte den bästa länkningen men väl så naggande god;)
Ha en underbar dag nu!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0