Time without a watch



Min mobil slutade fungera idag. Det gør mitt liv lite komplicerat på två sætt. 
Ett: Det blir ganska svårt att få tag i folk.
Två: Den fungerar som min væckarklocka så att stiga upp i tid blir numer inte så lætt, eller?


Jag visste att jag behøvde gå upp klockan nio idag. Då mobil slutade funka tænkte jag att det kommer løsa sig. Jag børjade visualisera och kænna jag i hela kroppen att jag ska upp klockan nio, tænkte mig in i att jag nær jag slog på datorn skulle se att klockan var prick det. 
Gissa vad som hænder?
Jo, jag vaknar och kollar klockan på datorn - Den var 8.55=) Næra pinkat,haha.

Nu ær dte dags før lite yoga samt te och dærefter jobb fram till åtta.
Sedan væntar besøk hos Johanna=)
Ska bli så kul o se henne!!

Ha en underbar dag nu!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0