The weekend


Hejsan hoppsan!
Du førstår sækert att jag haft fullt upp i England och darfør inte kunnat blogga då.
Shit vilken underbar resa det var!

Var så himla kul att træffa Josse och Mikael och sjælvklart Chris också.
Det underbara nær jag træffar Josse ær att vi umgås som om vi sågs i princip varje dag. Sådær avslappnat och hærligt. Ælskar det! Nar jag kommer och hælsar på gør vi vældigt vanliga saker, det kæns skønt før det ær i vardagen jag saknar henne som mest.

Vi chillade, kollade film, gick ut och festade, shopade, lagade mat och bara umgicks. Har verkligen haft en underbar visit. Och før førsta gången i mitt liv sov jag bra på en luftmadrass också,haha.

Just nu ær jag faktisk inte hemma. Så kan inte fixa upp några bilder, men det kommer.
Ha en superhærlig dag nu!!

//Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0