små baksidor med mitt jobb



Det är alltid lika kul/smått irriterande när en kund kommer frågar om man har en sko i en annan storlek utan att den kollat om den står ute i butiken först. 
Då springer man och letar halvt ihjäl sig på lagret. Man hittar vänster skon, men vart har den högra tagit vägen?
Så visar det sig att den varit i butiken hela tiden. Suck!


En annan sak jag stör mig på, nu när jag ändå är igång, är när jag frågar en kund om hjälp, i all välmening, och den svarar sådär barskt:
-Jag har egna ögon at se med!

Där fick jag för att jag var hjälpsam liksom. Hate this behavior!! Vill bara förklara varför jag frågade om när sånt här händer, men med sådana människor ska man inte slösa sin energi, så dem lämnar jag ifred.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0