Sjuk på födelsedagen=(



Jag har inte velat skriva om det här i bloggen riktigt. Vill att det ska handla om positiva saker och inte så mycket negativt. Fast nu gör jag det ändå. För det så att jag har gått och blivit sjuk=(
Har varit det hela veckan egentligen. Har svimmat en gång/dag och är helt matt och utpumpad i kroppen=( Igår svimmade jag till och med på jobbet. Känner inte alls igen migsjälv. Har ingen ork att göra någonting. Vanligtvis är jag en person med massor av energi. Som tur är har jag inte feber eller något sådant i alla fall. 
Men är så himla surt. För idag är det min födelsedag och imorogn skulle jag haft en superbra fest. 

Var just hos läkaren och blev beordrad att jag endast skulle ta det lugnt och inte anstränga mig. Han visste inte riktigt vad det kunde vara, men såg på mig att det inte är bra. 
Ska tillbaka på tisdag och få lite provsvar. 

Ja, det var det. 

Käns så himla ledsamt att ligga här ensam när man fyller år. Jag vill inte tycka synd om mig, dte hjälper inte liksom, men just idag kan jag inte låta bli.
Fast jag gör det inte så länge då;)


Har fått massor av fina gratulationer på Facebook, det gör mig så glad. Att någon tänker på en. Samt ett kort från Mamma och Pappa=) 


Jag tänker på när Josse bodde hos mig. Då hade jag den bästa födelsedagen. Tänk att bli väckt med frukost, tårta och mys på sängen, plus att få Lykke Li`s Youth Novels i present=))
Det är grejer det. Hon hade t.o.m  fixat en tårta som hon vet att jag älskar ( men som hon inte ens tål själv) och format den som ett hjärta. Gullis!!



Ha en underbar dag nu!!
Det ska jag allt ha ändå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0