Scared



Åå, jag får lite smått ångest när jag tänker på alla olyckor som händer nuförtiden. 
Det sägs ju att jorden går under 2012 och när sånt här som det som händer i Japan händer kan man inte annat än tro att det kommer ske. 
Det har ju hänt förut med istider och så. Sedan har jag vvne hört att det är en väldgit stor "sak" påväg rätt i riktning mot jorden, så att om vi klarar av 2012 så kommer nästa grej som kan förinta oss i 2034. 
Jag orkar inte. Vill inte tänka på det här. 


Det har ju spåts om att saker kommer ske förut också, som år 2000, eller att en komet skulle slå jorden i spillror även förr i tiden. Men, tänk om det med 2012 faktiskt kommer hända? Jag blir galen på det här. 

Så ser man ut genom fönstret och ser solen lysa in och då kan jag inte annat än att bli glad igen. 
Jag tänker njuta av livet så mycket som jag kan. Sålänge som jag är med dem jag älskar opch bryr mig mest om så får väl det som händer hända. Jag kan inte påverka det ändå.


Massor av kramar och kärlek till dig!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0