Remember This?



Kommer du ihåg att jag skrev om den här klänningen?
Hur som helst skrev jag för ett tag sedan att jag hade en speciel klänning i kikaren, men att den varit slut i butikerna hela tiden.

Så idag när jag var påväg hem efter jobbet fick jag bara en känsla av att jag borde besöka HM. Som en instinkt liksom. Till trots för att jag verkligen var helt slut tänkte jag att det kommer vara värt det. 

Gissa vad jag ser när jag kommer in i butiken på Oslo City?? Jo, The Dress, som jag dregglat över den senaste månaden. Jag är inte någon shoppaholic, men jag älskar verkligen den här klänningen. 
Så provade jag den och den satt som en smäck. Ska ha den på min fest på lördag tror jag. 
Har hela outfiten klar redan nu,haha.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0