Piktures fråm yasterday




God middag! Här kommer lite bilder från igår. Jag tog en liten promenad i skogen, var så himla skön att komma ut. Älskar att gå omkring i skogen. Man får verkligen ny energi då. Det var så ljust och fint också. Älskar när solen lyser in mellan trädgrenarna.




Mycket snö är det!




Kolla vilket fint ljus alltså!!







På något sätt tycker jag det är väldigt fint med bark. Strukturen på det.







Hoppsan! Där var en stol mitt på vägen. Härligt!
Man får passa på att njuta av solen ju=)




En riktigt norsk stol med ett riktigt norskt mönster på filten, haha.




Grannens fina hund mötte mig när jag kom tillbaka.
Gosade och lekte lite med henne innan jag gick in till mig igen. 




Hon ville inte att jag skulle gå tror jag...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0