När det kommer till kritan


Det finns mycket jag har lust att göra i mitt liv. Men allt hinns inte med eller så har jag inte råd. För att vara nöjd med det jag har brukar jag tänka på det som betyder mest för mig i livet. Jag har skalat ner allt till grunden och kommit fram till att för mig är det kärlek, lycka och glädje som gör mitt liv värt att leva.


För att få det kvittar det om jag bär det senaste modet på kroppen, hoppar bungyjump, festar loss på Ibiza eller flyger jorden runt efter äventyr. För jag kan känna, ha och uppleva alla dessa känslor oavsett vart jag är och vad jag gör. Så länge jag är med rätt person/personer och är nöjd med mig själv som jag är. För då är jag lycklig och glad och känner kärlek till andra och får kärlek från dem som tycker om mig som jag är. 

Det behöver jag inte några pengar för att förstå och uppleva=)
Härligt va!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0