Lite tankar på eftermiddagskvisten



Sålänge det inte skadar någon tycker jag att alla får göra och vara precis som de vill. 
Man behöver inte gilla och vara med alla, men alla ska ha rätt att vara på det sätt som passar dem.
Det är min åsikt om det.


En annan sak jag vill säga såhär på eftermiddagekvisten är att det är så himla viktigt att du tycker om dig själv.
Älska dig själv som du är och jobba på din självkänsla, livet blir verkligen mycket härligare då.
Vi människor kommer i alla färger, former och storlekar. Varför inte börja gilla läget, se möjligheterna och dina förutsättningar istället för att ändra dig och tro att det blir perfekt bara jag gör si eller så.


Till sist..Hade jag varit stadsminister hade jag satt psykisk hälsa på schemat, inte bara fysisk, som idrott och så.
Släng in lite coach i självkänsla, berätta om några avslappningstekiker, samt höj barns självförtroende.
Det hade lönat sig i längden big time! 
Tror inte du det?=)



Ha en undebrar kväll nu!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0