Lerigt, blött, kallt, kämpigt


Ruggigt, blött, lite småkallt, kämpigt, lerigt.
Under dessa förhållanden presterar jag bäst när jag tränar. Vet inte varför, men det bara är så. 
Kom just in från en springrunda. Ja, du läste rätt, springrunda!!

På årets första powerwalk/jogg/löp-träning har jag sprungit!! Det är inte ofta det. Jag fick verkligen kramat ur all kraft jag hade från djupet av mitt inre och hej vad det gick vill jag lova!

Det tog aldrig slut. I mitt huvud tänkte jag att jag krälade i lera och kämpade mot klockan för att hinna något. (Jag har glömt vad.) Men vilken effekt det gav! Att tänka på något jobbigare än man gör tror jag är väldigt bra. Då är man inställd på att det ska häna något jobbigare än det man gör och då bli det man faktisk gör ganska enkelt att klara av, samtidigt som hjärnan är inställe på att göra mer hela tiden. Jag tänkte att jag skulle testa detta eftersom jag vet att vi har mycket mer potential än vi tror, vad det än är vi ska ta oss för. 

Tro mig. Det funkar big time=)
Nu ska jag ta mig en skön dusch. Nice!
Tror jag kommer älska att duscha varmt ikväll, efter att ha varit i kylan med kallt vatten som stänkt över hela min kropp. 


Ha en underbar kväll nu, säger en lycklig Katarina som fortfarande har andan i halsen,haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0