Le!



Det smittar och man kan inte bli annat än glad när man ser att någon annan ler. Varje dag när jag sitter på bussen undrar jag varför folk inte ler mer. De flesta sitter där och surar. Så behöver det inte vara.
Därför brukar jag för det mesta le mot folk för att det ska smitta av sig, för det gör det. Även om man inte är på topp är det ändå bra att le, för de negativa tankarna kan inte fastna i en kropp som sträcker på sig och ler samtidigt. Testa får du se=)
Så imorgon utmanar jag dig att le mot alla du ser=) Du kommer i de flesta fall få ett smil tillbaka kan jag lova. Och det är alltid någon som kommer få en bättre dag för att den blev påverkad av ditt smile=) Win win situation=)









Kramar och kärlek till dig!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0