I want Semlor!!



ÅÅÅ, jag vill ha semlor!! Det är en nackdel med Norge för det finns inte. De har en liknande bulle de säljer, men det är sylt i den istället för "mandelmassa och/eller vanlij", Så det är inte samma sak. Jag vill ha en semla från Nordfeldts Konditori i Vänersborg.
De har de allra mest delikataste semlorna i hela världen. Jag tänker på en speciell semla de sälger, med både vanlijkräm samt mandelmassa ihopblandat som innehåll. Jag åt bara en semla förra året och den var tyävr inte därifrån. I want!!! Synd man inte kan skicka dem på posten alltså. Eller bara krämen att fylla med, för goda bullar har de helt klart att få tag på i Oslo. 






Muuums!!!!
Man liksom hör på ordet att det är gott att äta en semla=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0