I don`t get this!


Jag fattar verkligen inte vad det är med min kropp. 
Den orkar ju ingenting. Var ute och gick 15 minuter igår, är ju alltid bra med lite rörelse. Men jag blev helt yr av det! Fick vekrligen anstränga mig för att kunna ta mig hem.
Och har ätit super-mega-nyttigt hela veckan. När ska jag få resultat?


Så idag tänker jag lägga in en högre växel. 
Upptäckte att jag har lite macapulver kvar. En smoothie med det plus proteinpulver i, samt lite olika bär och gröna grönsaker hoppas jag gör susen! Inte allt i samma smoothie dock,hihi.
Sedan är det som sagt alltid bra att röra lite på sig. Så jag tänker ta 3 stycken minipromenade. Orkade ju knappt något igår, men om jag går ut 3 gånger a`10 minuter, eller vad jag nu orkar, så blir det ju 30 minuter.
Det är mitt mål idag.

Som jag skrev igår har jag i alla fall fått tillbaka min inre kämparglöd och styrka. Helt underbart det!
Det är bättre att fokusera på framgångarna så det ska ajg fortsätta med istället för att klaga på det andra. För dte mesta åtminstonde,hehe. 


Ha en undebrar dag nu!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0