Home



Nu är jag framme vid ett av mina hem. Den lilla stugan i Oslo, närmare bestämt. 
Håller på och packar upp nu. Suck. Har fortfarande kvar grejor att få ur bagen från Manchester och n u kom det ett tillskott iform av världens största resväska också. Typ något sådantt i alla fall;)


Såg att jag hade fått en riktigt bra kräm med mig som jag testat av mamma när jag var hemma. 
Tror det var just Mammi som smugit ner den i väskan,haha. Tusen tack!!

Ikväll tänker jag fortästta att vara lite ytlig och kolla på Bigbrother samt måla naglarna. Annars tänker jag för mycket på annat jobbigt, som du säkert vet vad det är om du kollat min blogg de senaste dagarna.
Mitt liv är absolut underbart! Men har ju lite nojja för 2012 bara. Fast börjar släppa det nu. 
Händer det så händer det. Jag tänker göra massor av kul fram till dess vill jag lova. 

Wieehoo!!







Kommentarer
Postat av: mammi

Japp!D va ja!Kul att du gilla den oxå.En bonus till dej för att du kom hem hjärtat o förgyllde mina dagar ¤ solstråle.Va härliga bilder på lilla charmtrollet,man blir så härligt varm o glad i hjärtat. Låååång go varm kram o tack! Mammi

2011-03-20 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0