Hemma hos "The Andersson Family"


Om jag kan och har tid. älskar jag verkligen att överraska folk. Gillar det själv supermycket, så blir nog så att det man själv gillar vill man att andra ska uppleva också.

Som igår till exempel, då hade jag och mamma bakat min favoritkaka då jag kom på att det hade varit så himla kul att åka förbi Josses familj och se om de var hemma. Sagt och gjort. Jag tog med mig en liten kakbit åt dem och skrev en lapp som jag lade tillsammans med kakorna, ifall de inte skulle vara hemma. Men som tur var så var de hemma, allihop=)

De är verkligen som min extra familj. När jag kommer till dem är jag alltid välkommen och vi kan prata om allt verkligen. Det blev många skratt och glada miner när jag var hos dem igår. 
Det blev en riktigt mysig kväll vill jag lova. 





Kakorna jag hade bakat.
You wish you had one of these now huh?;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0