Happenings - helgerna i Mars


Här ser du lite ledtrådar till vad jag ska ha för mig framöver...








Wieehoo!!
Har så mycket att se fram emot i mars. Det kommer hända massor av kul de tre helgerna som kommer.

Denna helgen är det födelsedagsparty för mig=)

Nästa torsdag till måndag är jag i Manchester

Helgen efter det åker jag till Sverige för att fira min födelsedag där också.


Fest i veckorna tre kan man säga,haha. Underbart!!
Har saknat Josse fruktansvärt mycket!! Hon är så underbar. Ska bli såå kul att ses igen. Var inte så längesedan egentligen, men när det handlar om ens bästa vänner käns även en relativit kort tid lång. 
Saknar familjen i Mellerud och Göteborg också. Vilken tur att jag har ett jobb där jag kan vara ledig ibland.


Ha en underbar dag nu!!
Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0