"Han var som en healing"



Jag måste bara berätta om en spännande sak!
Jag åkte taxi i veckan. För det mesta när jag gör det träffar jag väldigt spännande människor som jag brukar klicka med. Så även denna gång. Personen som körde "var som en healing".
Det låter kanske konstigt, men direkt när jag klev in i bilen spred sig ett lugn i hela kroppen och jag fick väldigt bra energier ända ut i tåspetsarna. 
Hans närvaror var magisk. Har aldrig upplevt något liknande. 
Väldigt spännande att personer kan påverka en med sin närvaro sådar tycker jag!

Tror han mådde väldigt bra i sig själv och sände ut sådan energi helt enkelt. 
Vi pratade om lite allt möjligt till jag var framme. Sedan var det inget mer med det. Superhärligt eller hur!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0