God Morgon


God morgon!

Igårkväll när jag lade mig hoppades jag verkligen på en viss sak. Mitt avlopp i köket hade nämligen korkat igen totalt, uäck! Så jag visste vad som väntade mig idag. Men det var även det att vattnet inte ens rann ner. Så när jag gick till sängs för att sova höll jag alla tummar, (och tår) för att vattnet skulle vara borta till idag. Så jag slapp stå och gegga i alla fall. Och idag när jag slog upp ögonen gick jag med en gång bort till köket och kollade. Puh! Vattengeggan är borta!! Vilken lättned!
Orkar inte ta hand om det där avloppet just nu, men ska ta tag i det vid min hemkomst efter jobbet.
Det måste ju göras. 

Vet du, det käns verkligen som jag fyller år redan idag=)
Älskar den här känslan. Har kommit på massor av bra bus att hitta på när jag ska ha min fest. Så nu är det bara att välja vilka saker och lekar som är bäst och sätta planerna till verket.

Nej, nu ska jag göra mig iordning inför jobb. Ska bara jobba fyra timmar idag då mitt vanliga schema börjat gälla igen, vilket jag älskar!
Ha en underbar dag nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0