God morgon=)



God morgon solstråle!!
Hoppas du har en riktigt härlig morgon. Annars kan det såklart bli ändring på det=)
Sitter och äter en knäckebrödsmacka med mitt favoritpålägg keso + tacosås. Muums!

Idag ska jag iväg till jobbet för första gången den här veckan. Hoppas, hoppas jag klarar hela dagen!
Förutsättningarna är bra i alla fall=) 
Sedan skulle jag egentligen ut och äta ikväll med Johanna o co. Men ska upp halv fem imorgon och flyga så jag kommer nog inte orka det. Får ta lite i taget nu när jag väl blivit bättre=) Är det något jag inte gillar är det att skippa göra roliga saker för att jag inte är helt på topp. 
Ja, ja. Vi sågs igår hur som helst. men det tänker jag skriva om sen=)

Ha en nunderbar dag nu!!
Kramar och kärlek!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0