Framme=)


Hejsan! Efter en bumpy ride, med mycket turbulens, kom jag tillslut fram. Josse och Mikael kom och motte mig pa flygplatsen och efter mycket kramandes och gullandes med Mikael tog vi taget mot stan.
Vi har myst massor och lekt med lill-Micke. Sen traffade jag en van till Josse ocksa, Sam. Sa himla kul att traffa hennes kompisar!!

Nu ar det dock mat som galler. Ska till Nandos, ett kycklingstalle, och ata kvallsmat.


Just ja! Jag maste bara beratta vilken tur jag hade imorse. Hann med min buss precis pa grund av en trevlig manniska som vinkade in den at mig da jag sprang med andan i halsen for att hinna byta fran min andra buss. Ar sa glad nar folk hjalper varandra. Det blir jag glad i hjartat av.

Ha en underbar kvall nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0