Det kom fram en kille på bussen...



Det kom fram en kille på bussen. En som jag ser lite då och då eftersom vi går på och av på samma hållplats båda två. Idag kom han fram till mig när vi gått av och sa att han tyckte det var så härligt att jag log så ofta. 
- Det är aldeles för få som gör det, bara sådär, här i Norge. Men när jag ser dig blir jag alltid på så bra humör, sa han.
Det ser ut som du varit me dom massor av kul och du verkar vara en underbar person. För du har så amazing utstrålning, fortsatte han sedan.


Blev jätteglad att höra det. Vi tog följe en bit på vägen och när vi skiljdes åt var nog båda av oss ännu lite gladare än innan. 
Älskar sådana här möten!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0