Dagens planer



Hejsan hoppsan!

Idag vaknade jag av att mamma och pappa kom och överraskade mig på sängen.
En mysig tradition som vi haft sen jag var liten då man fyller år. 
Trodde inte att de skulle göra det i år så jag hade redan gått upp, men fick springa tillbaka och hoppas i sängen i racerfart,haha.


Fick en parfym som är så himla god. Chloè av märket Chloè. Den luktar så gott och den passar verkligen till min kropp. 
Doften den har påmminner mig om lönnträdens blommor. Det är det bästa jag vet i luktväg. 
Sedan fick jag även en kopp som ser ut som en ros i designen. Det är en sak som jag velat ha i många år. För det spelar verkligne roll vad man dricker sitt te ur. Det blir skillnad på hur gott teet bli beroende på om koppen är vacker/god att dricka ut/ m.m. Kanske knäppt men jag tycker så och tror inte jag är ensam om det.


Nu är det dags för mig och pappa att dra iväg till Vänern och gå en promenad bland alla stugor som ligger och flyter omkring där. Mysigt. Planerna för resten av dagen är lite besök av farmor och farfar. Passar på att hälsa på dem också när jag ändå har vägarna förbi.

Ha en underbar dag nu!!
Det ska jag!
Dags att gå ut i solen nu=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0