Blev det kaffe?


Jag skrev förut idag att jag säkerligen skulle behöva många koppar kaffe idag. Att det skulle bli ungefär som mitt mantra eftersom jag skulle dricka det så ofta. 
Gissa vad? Jag drack inte en droppe av denna dryck idag!

Känner mig duktig att jag inte är beroende av koffein och att jag kan göra mig pigg i mig själv. För dte finns sätt för det faktiskt. 
Tror jag är utvilad i kroppen sedan i helgen också. 

Det är bara hjärnan som är seg. Hade velat träna idag och skulle ju även träffa Emmelin-Pralin. Men det får bli en annan dag i veckan, tyvär. 

Men som sagt. Jag är jätteglad att jag klarat mig igenom dagen utan bekymmer=)




Jag lyssnade inte riktigt till detta budskap idag,hehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0