Bad



Det var omöjligt att sova inatt. Klockan halv elva kändes det som jag skulle få världens skönaste nattsömn, men det ändrades snabbt och jag blev helt uppstressad. Fick inte en blund i ögonen på hela natten.
Men jag får dricka kaffe på jobbet så löser det sig. Kaffe bli mitt mantra idag, haha.
Vet att jag varit genom mycket värre saker än det här, så självklart kommer jag klara mig igenom dagen.
I den stunden jag går ut genom dörren ska jag låtsas att jag fått väldens skönaste natt.

Efter jobbet skulle jag egentligen hälsat på Emmeline, men det får, under dessa omständigheter, bli en annan dag. Imorgon kanske?
För efter jobbet är det direkt hem mot min säng som gäller. Kommer säkert sova till det att jag ska upp imorgon,hehe.


Ha det underbart nu"!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0