Back from the doctor



Hej hopp!
Kom just hem från läkarbesöket. 
Jag har tydligen utrustats med en riktigt fenomenal kropp, för han hittade inget fel på mig. Det är skönt på ett sätt, men dåligt på det sättet att jag inte vet vad jag ska göra för att bli bättre.
Han sa att något är det ju, för han såg verkligen hur jag ser ut, utan energi och allt. Samt att jag svimmat så mycket. Det är inte bra. Det enda fel han kunde hitta var att jag har lite lågt blodtryck. Eftresom jag brukar ligga på lite för högt där, kunde det vara det som gjorde det mesta, trodde han. 

Eftersom jag såg ganska bedrövlig ut undrade han om jag ville ha fler sjukdagar, men jag sa att jag hellre går till jobbet och tar det lugnt och gör det jag orkar. Det bor en ganska stor fighter i min kropp och nu känner jag mig ändå mycket bättre i hjärnan och så. Om bara min energi vill komma tillbaka! Jag tänker positivt och mediterar så hoppas jag att den är tillbaka imorogn=)

Jag har kommit på excakt hur jag ska beskriva hur det käns i min kropp nu. När jag gick på gymnasiet hade jag både bulimi, anorexi och ortorexi och körde min kropp i botten på alla sätt. Den blev helt tom för energi. Så käns det nu. Jag är helt utmattad. även fast jag äter superduper-bra och lyssnar på min kropp samt tränar lagom. 
Det är detta som är det konstiga... Varför känner jag, trots ett väldigt bra leverne, samma känsla i kroppen som då?


Men, som sagt, inte tänka på det nu. Om jag fortsätter vara såhär skulle jag ringa läkaren direkt. Då ska vi göra en väääldigt grundlig utredning på det här.

Idag ska jag bara mysa och göra saker jag gillar när jag orkar. Jag tror man blir snabbare frisk om man gör sådant som man gillar. Tror inte du?


Ha en underbar dag nu!!
Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0