Att göra en dag som denna


Det jag ska göra idag är:
Boka resa till Sverige
Tvätta
Ta en promenad
Kanske få besök av Johanna
Fortsätta sy på min tröja som jag började med igår




Står fortfarande och stampar med att inte ha en gnutta energi. fast något måste jag ta mig för. Så detta är det jag ska fixa med idag. Hade behövt ta mig in till stan egentligen och lämna tillbaka lite plagg jag köpte men som jag inte ska ha, samt köpa ansiktkräm som är slut. Men, men. Finns ingen chans i världen att jag hade orkat det. Jag är trött på det här nu! Jag har som tur är sluppit och svimma fler gånger, men det är för att jag tagit det så hiiimla lugnt. Annars vet jag att det hade skett.
Ska bli skönt att komma till läkaren imorgon och försöka reda ut det här!
Tror helt klart att det kommer gå över snart, men jag vill ju bli perfekt nu,nu,nu=)

En sak som är bra med mig ändå är att till trots för den lilla yta jag lever på kommer jag alltid på något att göra. 
Jag har varit väldigt påhittig ända sedan jag var liten. Vilket jag är såå himla glag över!

Vad har du för planer för dagen?
Hoppas du får en underbar dag!!


Nedan lägger jag upp en bild från en härlig dag, ska tänka mig in i hur skoj vi hade det så tror jag att jag blir frisk snabbare=) Kärlek till dig från mig!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0