Who?



Jag har aldrig gillat att svara när det ringer från ett nr jag inte vet vem det är. För att våga ringa upp måste jag först kolla upp vem eller vilket företag som ring. Först då hör jag av mig. Idag hände det igen. Det har ringt från ett nr jag inte har inlagt i mobilen. När jag skrev och sökte på numret då jag kom hem fanns det ingenstans. 
Så då ringer jag aldrig i livet upp. 
Egentligen vet jag inte vad detta beteende beror på. Oavsett hur psyko personen i andra änden skulle kunna vara spelar det ju ingen roll. Det är bara en röst. 
Men att inte veta skrämmer mig. Det kan vara vem som helst, och jag är inte beredd på vad jag ska säga om jag inte vet vem som ringer.

Om du läser det här och har ringt mig idag, skriv ett sms och säg vem du är så kan jag ringa upp=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0