Tom i huvudet



Tom i huvudet. Det blir jag precis efter att jag tränat klart. Det är ett skönt "ställe". Man kan landa där.
Då jag tränar peppar jag mig själv hela tiden att prestera lite till, och efter det blir jag helt slut både fysiskt och psykiskt. Tror det är det som gör det. 
Många som mediterar eftersträvar just den här tanken på ingenting. Skulle man kunna säga att jag har varit och mediterat nu då? För när jag mediterar gör jag på ett lite annat sätt nämligen.

Helt obeskrivligt skönt är det i alla fall. Jag kan knappt komma på hur man stavar orden jag skriver nu,haha.
Tror det kan vara bra att få landa lite i mitt "ingenting". Då kan man ladda om batterierna och sedan köra på igen. För nu har jag tömt allt som jag innan tänkte på och kan fokusera igen.

Låter kanske knäppt, men det är underbart!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0