Tid - den största lyxen



Så himla skönt att ha lyxen av att "Ha tid". Jag njuter verkligen. Hela veckan har varje sekund varit uppbokad, tyvär inte av de bästa sakerna. Jag hade velat umgås mycket mer med vänner, ringa mina andra vänner och familj som inte bor i stan. Inte ens när Josse ville ringas igår hade jag tid för det. För jag var tvungen att sova. 

Men nu sitter jag här med en hel ledig helg! ( Skulle egentligen gjort lite annat jobb, men jag får se hur jag gör med den saken.) Hur underbart är inte det med ledigt!! Jag tänker bara ta det som det kommer, inte boka upp något alls och bara go with the flow. 

När jag fyller år ska jag nog önska mig tid i present. Det här var den bästa lyxen jag kundat få.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0