Sweat baby sweat! + valet i kvalet



Herregudars! Min jobbdag har varit som att vara på gym - i 8,5 timmar! Jag har bara burit,kånkat,småsprungit och lyft hela dagen. Jag har alltså gjort om i butiken. Hann inte alls klart igår. Men nu är det bara att skynda att fynda, för dej som behöver skor alltså.
Ny, snygg fräsch butik på AkerBrygge med andra ord. Massa nyheter och massa rea.
Det är faktiskt din plikt att komma och handla nu när jag och mina kollegor gjort så fint, tycker du inte det;)
Tur inte jag ska bli copywriter,haha.

Då jag verkligen tagit ut mig fullständigt på alla plan på jobbet under veckan, fast kul har det varit, är jag helt slut nu. Jag önskar att jag inte visste att Pow Pow spelar ikväll. Jag önskar verkligen det. För jag hade helt klart behövt en lugn kväll, en myskväll då man bara gosar ner sig i soffan. Det är inte ofta jag säger det vill jag lova. Men just den här kvällen vaknade soffpotatisen i mig till liv. 

Men missar jag den här konserten, är det som att missa sin egen födelsedagsfest. Så känns det! För jag vet att spelningen kommer vara grym och att jag absolut till 100% går miste om något. Jag missade min 20-års fest en gång. (ja, jag har fyll 20 många gånger;) ) och då var det precis såhär det kändes. Som när Madicken fått hjärnskakning och inte kan följa med på utflykten som hon sett fram emot så länge.
Jag var superledsen hela tiden, då jag låg och var sjuk när jag egentligen skulle haft världens party alltså, tills jag kollade på Ebba och Didrik. Då kan man inte låta bli att skratta för alla personer i den serien skriker hela tiden. Ebba, Didrik, Pappan och Mamman m.fl.
Helt absurt roligt.

Nu såg jag faktiskt att mitt älskade PowPow spelar i mars också. Det kanske får svida lite i mitt hjärta och i musikdelen av min själ..Lämnar över till Ebba o Didrik nu...Eller??


Fortsättning följer...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0