"skatt-letar outfit"



Om man tolkar det lite fritt stämmer rubriken så himla bra. Jag har varit på "skatt-jakt". Fats inte skatt-jakt som i den bemärkelsen att jag ska hitta en kista med guldmynt någonstans utan i skatt som i "skattekort". Jakt på hur mycket skatt jag ska dra. Mindre kul men tyvär ett måste. 

Skrev tidigare om att det ibland är viktigt att tänka på vad man har på sig, speciellt i nya möten med människor. För tyvärr är det så att vi blir bedömda efter utseendet, till att börja med. Därför valde jag detta som klädsel. 

Den här klänningen kan jag verkligen ha till allt. 
Jobb, party, middagar, intervjuer o.s.v. Den perfekta LBD:n helt enkelt.
Fast den säger inte så mycket om mig som person, så jag var tvungen att spicea upp det hela med lite glitternaglar.













Det blå glittret är från ett nagellack som var den andra lacket jag köpte i mitt liv. 
Mamma hade letat upp det åt mig när jag var hemma i jul.
Kul att det är samma saker som är inne nu som när jag var liten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0