Personkemi


Jag vet inte vad det beror på men visst är det så att man "klickar" bättre med vissa människor än med andra.
Ibland kan man möta någon som man aldrig träffat på, men som det känns som att man levt ett helt liv tillsammans med. 

Idag hände ett sådant möte.
Jag sneglade just över axeln och såg att det kom in en kund och kikade runt i Ecco-butiken. Eftersom jag redan var upptagen med en annan kund tänkte jag inte mer på det. Då jag gjort mig färdig med den första kunden gick jag till Ecco-avdelningen och han var fortfarande kvar.

Jag hejade, han hejade och redan då visste vi båda att vi hade någon slags kemi mellan oss. Man kände sig avspänd, avslappnad och att man verkligen kunde vara sig själv med den här personen till 100%. Grejen är också att jag verkligen såg att hang tänkte/tyckte/kände samma sak. Vi var som två öppna böcker.

Vi pratade på om allt mellan himmel och jord, skämtade och skrattade. Hur härligt är inte det?

Ååå, jag älskar sådana här möten, älskar sådana här människor. Då är livet ännu mer underbart!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0