Party-animal



Wiee vilken kul kväll det var igår!! Som alltid när jag gör något jag gillar vill jag bara göra det igen och igen. Så är det för mig med allt som är kul. När jag dyker är det det enda jag vill göra, när jag reser vill jag aldrig sluta resa och när jag festar vill jag verkligen aldrig sluta festa. Haha! Ibland undrar jag bara hur jag ska hitta någon som är lika partysugen som jag. Jag är verkligen alltid den som går hem sist och vill fortsätta festa. Ibland undrar jag vart jag får min energi ifrån. Jag tror det är min livsglädje. Annars finns det ju alltid kaffe om man blir trött;) 


Ååå, jag önskar att jag kunde festa ikväll!! 
Var verkligen jättemysigt och ta lite drinkar med några av mina vänner igår!




Btw..Tycker titeln på den här låten stämmer perfekt till mig;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0