Om valet



Skulle just till att skriva att jag undrade vart det hade blivit av min magkänsla, (som jag ju tjatat så mycket om tidigare i veckan). Kunde verkligen inte känna efter vad som var rätt val idag. Jag kände att jag helst ville bara ta det lugnt, samtidigt som jag inte kunde stå ut med tanken på att missa det här eventet.

Då ringde min vän M. Och tiden bara flöt iväg. Vi pratade,skojade och skrattade om allt möjligt. Efter det kände jag bara att, nej, nu banne mej blir det fredagsmys. Men inte i den bemärkelsen att jag ska smäcka i mig chips. Utan här ska det tas fram gurka och clementiner ur kylen istället. Nu ska det fyllas på med energi=)

Och PowPow får jag faktiskt chansen att se igen i februari. Så då är det lugnt. Jag håller mig till tåls "til then".
Had ejag fortfarande inte kunnat bärga mig efter att se dem hade jag självklart gått liksom.

Nu ska jag bara hoppas på att Josse svarar så jag kan ringa min underbara vän. Får jag som jag vill blir det skypedejt med min englandsvän ikväll- Annars skulle jag nog inte bli förvånad om jag träffar på mina gamla "barndomsvänner" Ebba och Didrik faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0