Morgonmys


God morgon!
Idag är en härlig dag! Sitter just i soffan och dricker en kopp chili-te. Mums!
Hade varit perfekt morgonmys att kolla på Niklas Mat, gillar hans röst, den är så behaglig på något sätt så då blir man lugn, vilket är en bra start på dagen. Men det sänds ju inte längre.
Istället ska jag kolla in Sex and the City och äta lite. 
Efter det- dags för jobb!
Kom och köp skor av mig idag på AkerBrygge vet jag=)





Detta är en jätteknäpp bild. Men jag försökte likna en Mops, ni vet den där hundrasen jag avgudar.
De rynkar ju alltid pannan och lägger huvudet på sned och ser så himla gulliga ut. Jag tycker faktiskt det ÄR likt
. Haha.
Och du tror kanske jag har blivit knäpp. Tyvärr blev jag inte lika gullig som mopsen jag vill ha.
Lyllo Lollo som har en! I want!
Undrar föresten om jag ska boka englansbiljetter i helgen..Jaaa=)



Där fick du veta lite om mycket så att säga. Ha en underbar dag!!



Kram=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0