Massor att göra



Idag har varit den perfekta dagen. 
Haft bara trevliga kunder på jobbet och exponerat i butiken. Det är så himla kul! Hann dock inte klart men mina duktiga kollegor tog över rodret efter mig. Ska bli spännande att se hur det ser ut imorgon!

Behövdes verkligen en uppfräschning på Ecco. 

Jobbade som sagt en kort dag idag, från 9-15. Lyxigt! Det är helt klart den bästa tiden man kan få. Man slipper gå upp i ottan men slutar ändå tidigt, innan alla andra, vilket gör att jag slipper de milslånga köerna på hemvägen.


Önskar jag hade haft mer energi efteråt bara. Hade egentligen tänkt träffa Johanna och Emmeline, men jag var verkligen slutkörd idag. Så jag hade "fullt upp" med att göra i princip ingenting hela eftermiddagen och kvälllen. Ändå känns det som jag gjort massor, just för att jag behövde ta det lugnt. 

Jag tände ljus i badrummet, duschade och fixade till mig. Sedan har jag packat min oändligt stora väska inför sverigeresan. Den är verkligen sjukt stor, men jag har bara ett ombyte i den, plus ett par skor, armband, halsband, hårspray och smink. Haha! Ska byta hemma hos Mamma och Pappa till en mindre variant. Och tänkte fixa med mig lite mat över gränsen också. Annars had ejga bara kunnat ta allt i min handväska. Som jag gjorde till Göteborg förrförra helgen. Som den vagabond jag är;)

När det var gjort har jag bara mediterat lite och tänt ljus i hela lägenheten. Då blir jag lugn i kroppen. 
Vet inte vad som hänt, men är som om min lägenhet är större nu, och mycket mysigare. Konstigt! För här se r likadant ut som det brukar, förutom en orkide som är infixad i rummet. Kan den ha gjort så stor skillnad?
Maybe!


Ha en underbar kväll nu!!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0