Klädkrisen fortsätter


Hade såå mycket energi igår. Var lite trögt att komma igång bara, men sedan kunde min kropp inte sluta peppa sig själv med energi. Satt uppe till ett inatt och tränade när jag kom hem vid nio. Fast idag är jag supertrött. Får  bli lite kaffe tror jag. Ska fixa till mig för att åka till jobbet snart. 
Hade klädkris igår igen. Letade och rotade i skåpet 40 minuter för att verkligen få något resultat. Är inte nöjd, men det får gå. Orkade inte rota runt i den lilla garderoben mer,haha.
Ååå vad jag vill shoppa! Kanske nästa lön får gå till lite nytt?


Tänk vad bra det hade varit om man kunde byta lite kläder med någon? Tyvärr har jag inte samma storlekar som mina vänner. Jag går inte runt och känner mig stor, för det är jag inte, men jag tycker alla andra är så väldigt tiny,haha. 


Nä, dags att gå upp. Ha en underbar dag nu!!!=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0