Det ekade tomt



Hej hopp!
Har just ramlat tillbaka till min lägenhet i Oslo. 
Har gjort en lite dålig upptäckt...
Jag åt ju ur allt jag ägde och hade av mat innan jag skulle åka, så det ekar tomt i både skafferi och kylskåp.
Inte hann jag handla någon mat i Sverige heller, fast hade inte någon plats i väskan så det får vara.
Tänkte att jag skulle proviantera lite här i stan innan jag åkte hem.
Det är konstigt vad snabbt man vänjer sig med söndagsöppet. Det är ingen sådan lyx i Norge inte.
Så nu sitter jag här med lite julgodis och pasta.

Livet är allt bra härligt ändå=)
Det menar jag alltså, trots att jag inte har någon mat och är utsvulten. Men jag får väl helt enkelt åka in till stan imorgon innan jobbet, sätta mig på ett fik och mysa innan det är dags för årets första dagsverke.

Ha det gott alla goingar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0