Den bästa kommentaren


Skrattade ihjäl mig åt denna klockrena kommentar. Översätter dock lite fritt till svenska för att det ska bli förståeligt för "bägge parter";)


Person 1:
Sedan har vi ju den här matgrejen som går av stapeln varje sommar. Vad hette den nu igen...

Person 2
Ramadan?

Person 1:
Nej, Matmässan.


Jag skrattade verkligen så jag skrek åt det här. Personen som sa svaret menade såklart att skämta så det var inte så att man skrattade åt den. Då hade det varit hemskt. Men nu var det bara så otroligt kul. Jag dööör! Det är ju så långt ifrån svaret man kan komma, och just därför blev det så kul.

Hade jag kunnat lägga mig på golvet hade jag gjort det, men det passar sig inte riktigt framför 30 nya människor,haha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0