Då får man passa på!



Hemma från clubbandet. Väldigt tidigt. Men då har jag en hel ledig dag imorgon. Vad i hela friden gör man på lediga lördagar? Någon som kan hjälpa mig med förslag? Jag hade helst velat sova sova sova, gå upp vid ca 3 och sedan äta något gott, efter det göra sig iordning för nattens festande. Men jag ska ju banne mej på skidtur på söndag morgon. Så kan alltså inte gå ut imorgon kväll=( Känns väldigt ovant det här. Och dessutom är jag grymt partysugen. Igen;) Oväntat va?;) Kanske kan gå ut vid ett på natten, sova innan dess och sedan bara festa på till klockan blir åtta på morgonen. Därefter går jag direkt över till skidåkandet. Nja, kanske inte den bästa av mina ideer va?


Pratade med så himla härliga folk idag. 
De flesta var folk i personalen i någon av barerna/clubbarna vi var på. Synd jag inte alls har tid för min andra blogg. Hade kunnat ha sjukt mycket material till den nu egentligen...Men tills vidare får den ligga på is, och jag fick aldrig ens chansen att köra på över huvud taget. Men jag har insett att jag har inte tiden för att göra det bra. Och då känns det för tillfället att det får vara. Men det gör ont i min själ av det=(

Hade även ett intressant samtal med taximannen om Pakistan. Oftast är folk som bott eller kommer från andra länder väldigt öppna och lätta att prata med. Då får man passa på;)
Fast det bästa mötet var med en bartender/dj på Latter. Önskade min favvo-låt Från och med Du i Adrian Lux remix. När jag frågade om det sa han att han redan kört den och kunde spela den igen om en halvtimma. Sedan ändrade han sig till att spela den om 10 min till att tillsist spela den efter låten som var,yay!

Han var en härlig människa, säker på sig själv och sånt gillar vi! Vi pratade lite snabbt om ditten och datten. Han tyckte jag borde varit på hans spelning i söndags. Och att jag borde komma till hans nästa gig. Jag brukar inte vara den som ångrar att jag inte gjort saker, men nu gör jag det. Jag känner verkligen att jag borde gjort något mer där. Jag hade ju verkligen tyckt det vore skitkul att spela lite plattor någonstans. Och den här killen skulle faktiskt kunnat visa mig hur man gör det. Argh! Whyyy;)
Jag fick ju en positivt vibe av honom.
Många dj:s ska vara så himla coola och ha en jädra attityd, men vissa är bara superhärliga. 
Well, well. Om det är så viktigt om en vecka får jag väl kika in på hans nästa spelning då. Jag är ju väldigt "hattig" vad gäller att besluta mig för saker. Ena stunden vill jag det ena medan andra stunden vill jag det motsatta. 
Vem vet, jag kanske kör "the secret" så allt faller på plats.


Japp, detta blev ett inlägg om lite av varje. Ha en härlig dag nu! Själv ska jag sova=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0