Awesome night!



Wieee!! Vilken bra kväll det blev!
Drog på förfest hos Carly och sedan gick vi vidare mot AkerBrygge.
Dock var köerna utanför de ställen vi gillar lite väl långa, så vi gick mot Nationaltheathret och Fridays, som ligger där, istället. Det kändes bra att vi gick dit, min magkänsla sa det och ni vet ju att jag litar på den;)
Och vad hände när vi kom fram? Jo, en av mina vaktkollegor jobbade där och resten av väktarna som jobbar på AkerBrygge om kvällarna var och röjde loss nere på dansgolvet.
Trodde inte jag skulle känna en enda utom Carly, men där tog jag fel!
Vi dansade och dansade och dansade som om det inte fanns någon morgondag. Älskar!!!


Nu ska jag varva ner med massa vatten och Sex and the City. Sedan blir det sovdags. Hade aldrig velat sluta festa, som jag alltid känner när jag är ute. Men dock vill jag inte förstöra hela min dygnsrytm nu när jag väl fått tillbaka den lite. Vuxet, jepp.

Ha en superhärlig dag nu!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0