Välkommen du underbara helg!



Om några minuter är det officiellt sett helg. Varmt välkommet vill jag lova. Har längtat i en evighet efter den känns det som. Nu äntligen är den här! Lite jobb först bara och sen ska jag bara njuta och ha det underbart=)
Tog och fixade bort min lördag som jag egentligen skulle jobba. Kände att jag behövde lite tid för annat än jobb just nu. Även om jag gillar mitt jobb jätte mycket. Så när en kollega ändå ville jobba så tog jag chansen att ha en ledig helg helt enkelt. Annars hade jag såklart gått på jobb ändå.

Jag har inte varit helt på topp det sista fysiskt, och idag har jag haft lite feber så det blir bäst att bara hämta lite nya krafter nu. Vilket jag vet att jag kommer ha efter den här helgen=)


Ha en superhärlig fredag nu!!=) 
Kärlek och kramar till dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0