The Watch




Jag hittade en helt "klockren" klocka på RiverIsland idag. 
Har alltid haft svårt att finna en klocka jag gillar. När jag var i Bali fick jag tag i den perfekta. Jag gillar lite glammigare klockor, som inte bara har ett band runt handleden med ett vanligt ur på. Utan mer skojiga detaljer.
Måste även kunna hade den både till vardag och fest. För köper jag väl en klocka sitter den alltid på min arm. Då är det lika bra att ta en som passar bäst för fest och så kan den även piffa upp min vardag tänker jag=)


Tror aldrig jag kommer hitta en lika snygg och fin klocka som jag gjorde i Bali, men denna är också helt underbar. Enkel men fin. Synd man bara får tag på den i England.  (Josse, jag fyller år snart, hint hint;) )







Min gamla klocka som tyvär är sönder nu=(
Letade runt i 4 klockbutiker i Bali för att hitta den perfekta.
Den här är så "mig" som det kan bli.
Kan bara inte slänga den för den är så vacker.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0