Ta det bästa av allt



Ett tillägg till mitt förra inlägg:


Sålänge man tror på det man vill, blir det bra. Om man inte gillar The Secret metoden så använd den inte. Hitta något som funkar för dig i ditt liv, något som passar dina tankar och åsikter. Sålänge du gör dig själv lycklig.
Personligen har jag aldrig kunnat göra något rakt av utan ändringar. Utan anpassar det mesta, vad gäller förbättringar av mitt liv, till mig själv. Så även the Secret. 
Man kan ta det bästa av allt man lär sig i livet så att säga. 

Personligen har jag sammanfogat delar från en bok vid namn "The Mastery of Love" med The Secret filosofin och mina egna tankar, magkänsla samt sunt förnuft och lever mitt liv efter det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0