Surrounded by Love



Igår var en helt fantastisk dag! Jag blev omgiven av den ena härliga underbara personen efter den andra. 
Levde i ett totalt lyckorus och hade det bäst! Några anledningar till varför dagen blev så bra:

Johanna K kom inom butiken.

Det var inga problem när en kollega blev sjuk, utan allt löste sig till det bästa.

Fick massor av härliga kunder.

Iqra, min kollega hade lämnat en gullig lapp till mig och några godisbitar som hon visste att jag gillade.

Fick fina sms av många som jag tycker om.

På kvällen fick jag härligt besök utanför min dörr=)

Jag har numera fått en lila, pimpad, diskborste. Lite finare - lite roligare att diska då faktiskt,haha.



Ha en underbar dag nu!!
Kramar och kärlek

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0