Starka män!



Var får de sin starkhet ifrån? Alla dessa män. Älskar det! När någon lyfter upp en som om man inte vägde mer än en fjäder. Så himla skön känsla. 
Jag orkar ju knappt lyfta mina systrar liksom. Och de väger på riktigt som två fjädrar, varken mer eller mindre.
Klart tjejer kan vara rysligt starka också, men det blir inte samma ska att bli snurrad runt i rummet av att par starka armar om det är en tjej. 
Kicken ligger i sambandet med ruset man upplever med den man tycker om mer än som vän.

Ville skriva detta för det är en underbar känsla. 
Att bli hissat går inte av för hacker det heller=)
Hint till när jag fyller år,haha.


Ha en superhärlig kväll!! Själv ska jag sova inför ombyggning av butiken imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0